Categories: 2009_akce
      Date: 03 leden 2012
     Title: AT-D-IT-CH 2018

Pokud sem chcete něco vložit pro ostatní, tak to pošlete na ronoda@seznam.cz a já to tady zveřejním.

4.7. Mise splněna, vše co jsme si naplánovali jsme projeli a viděli, a ještě nám zbyl jeden rezervní den který si každý využije podle svého.

27.6. -HAD- Hm, tu super lepivou pásku jsem nenašel:-(   Beru pojistky. Zítra se na nás
dovoláte mě do helmy  tel: 604279137.

26.6. DARONKA ... snídani v Rožumberku jsem právě zajistila, takže nemusíme tahat rychlovarku, ani vajíčka :-) .
Rekapitulace: sraz v Rožumberku nejdéle do 18 hod.
- ubytování a společná večeře, plány na cestu a nezbytná "hydratace"
- oběd na druhý den (pátek) není zajištěn - s sebou (řízeček, karbanátek, okurčičku)
jíst se bude na zastávkách (benzinky), večer je možná večeře v pizzerii na hranicích
Rakousko-Itálie, cestou možnost nákupu potravin na snídani na další den
následně večer ubytování a pokec u pivečka, vínečka (je tam prima společenská místnost s dechberoucím výhledem na apské velikány (tedy kdo má baterku :-))
- holkýýý, berete některá fén na vlasy (místo rychlovarky budete mít místo)               - Ivčo neviš, jestli tam byl ?
- benzín se dal z 95% platit kartou, potraviny jen hotově, a obědy v hospůdkách tak
na 70% ... takže hotovost s sebou v Eurech. My si bereme cca 500 E s sebou (kdyby třeba zase nová pneu ...hihih :-) )... loni nám E zbyly (a to jsme dovezli ještě dárečky)
Takžééé s na vás a Alpy velice těšíme ... DARONKA a HAD

23.6. - Něco o jídle. Ve čtvrtek si zajdeme na večeři. V pátek ráno v ubytování snídaně není, a nepíšou že by tam byla alespoň konvice:-( Takže počítat se snídaní ze svých zásob. A ještě počítat mít svoje jídlo na cestu (svačina - oběd někde při tankování na pumpě) Před hranicema mezi Rakouskem a Itálii se zastavíme ve městě Pfunds, kde si koupíme něco na večer a druhý den (sobota) na snídani. Navrhuji, abychom se zastavili na večeři na pizzu (Irenne) za hranicema v Itálii, do cíle nám bude zbývat 14km. Další nákup provedeme v Malsu v sobotu.

23.6. - Tankování - Poslední tankování v ČR bude v obci Studánky abychom se sjednotili. Dotankovat po hrdlo, a předpokládám, že každý vydržíte cca 230-250km bez tankování.
Cenově by to mělo být skoro jedno (ČR 33,23 - AT 33,26)  ale vyhneme se tankování v Německu a hlavně v Itálii (D 37,47 - IT 42,48)  První tankování bude Salzburg - Exit 288 Další tankování 20km  za Innsbruckem. A na hranici AT/IT natankujem na sobotu.

9.6. - Standa - Mám velké kufry, tak beru kompresor s octávy(je malý tak se vejde) a asi měřák (zatím jsem ho nepotřeboval,ale co kdyby), něco od elektriky(kablíky, konektory atp.), antipich, oba máme obaly na přilbu, Verča náhradní páčky na motorku, konvici na kafe a spoustu dalších kravin.  S+V.

7.6. - Dálniční známky si koupíme někde na pumpě mezi Rožumberkem a Lincem.
na A1 najíždíme až v Linci.

7.6. - Beru si jen základní nářadí, hlavně anglánské inbusy, supr lepivou pásku, stahovačky, antipich a povlak na helmu.

------------------------------------------------------------------------------------------
Letos pojedeme v 5ti motorkách (-HAD- + DARONKA, Petr + Iva, Kamáč + Markéta, Standa a Verča)
Tentokrát se sejdeme v Rožumberku nad Vltavou 28.6. v Penzionu Rybářská Bašta č.p. 124, kde bude i ubytování. Motorky na vlastním parkovišti, kryté stání nemají, takže asi plachtu. My jedeme tudy:

29.6. Pá * Rožumberk n/V - Linec - Salzburg - Innsbruck - Melago  (469km)
trasa:

30.6. So *V Malsu se podíváme do kolika mají otevřeno v potravinách (dle netu do 18.00), abychom  mohli při cestě zpět nakoupit zásoby. A hned vyrazíme směrem na Meráno a vyjedeme do Kursrasu - zimního střediska. Pak malinko klesnem a u přehrady se zastavíme na něco dobrého. Před najetím na SS38 si prohlídnem zvenku nebo zevnitř? Castelo Juvale.
Stavíme se pro proviant, můžeme si dát večeři nebo jen polovečeři u nádraží a pak hurá bydlet:-)
Trasa:

1.7. Ne *Tohle bude Petrův den.  Přes Kaunertal do Kaunertaler Gletscher a zpět.

2.7. Po *Vyrazíme na Stelvio, pak dáme horské přehrady Lago di Cancano a pokud cesta dovolí tak až po Lago di Giacomo. Vrátíme se zpět na SS301 a Livigno je naše:-)
Tady oběd v "naší" hospůdce, bezcelní nákup a benzín. Vrátíme se klastrofobním tunelem přes Švýcarsko.

3.7. Út
*Tento den si necháváme jako rezervu na špatné počasí. A taky  den který si každý užije podle svého. Vlastní trasu, nebo válení do oběda, nebo pěší vycházka po okolí. Prostě den podle svého;-)

4.7. St *Passo Rombo (Timelsjoch) je stále velké lákadlo. Letos to ale dáme přes Merano až k mýtné bráně. Tady zaparkujeme (dojdem 100 metrů pěšky) a dáme si dobrý oběd a kdo bude chtít muzeum motocyklů. Návrat po stejné trase.
Trasa:

5.7. Čt *Den před návratem se zajedeme podívat do Švýcarské bezcelní zóny Samnaun.
Nakoupit něco čokolády domů, minule jsme měli štěstí na moc dobré ale                          nezvyklé jídlo. Kilometrově nenáročné, krásné serpentýny. Natankujem za                      "levno" a při cestě zpět se zastavíme v muzeu Festung Nauders.